PFR
Tarcza 1.0:
Uprzejmie przypominamy, że Przedsiębiorcy, którzy zawarli Umowę Subwencji Finansowej w ramach Tarczy Finansowej Polskiego Funduszu Rozwoju zobowiązani są do przedstawienia w terminie do 31 stycznia 2021r., w celu weryfikacji przez Bank, dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
Umowa podpisana przez osobę umocowaną
Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego
Wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Umowa podpisana przez osobę inną niż umocowaną
Pełnomocnictwo musi być opatrzone datą nie późniejszą niż dzień złożenia wniosku o subwencję. W przypadku tej samej daty, o ważności pełnomocnictwa decyduje godzina notarialnego poświadczenia podpisów lub złożenia ostatniego z wymaganych podpisów kwalifikowanych. W razie braku wskazania godziny poświadczenia notarialnego pełnomocnictwo udzielone w dacie złożenia wniosku nie będzie mogło być zaakceptowane;
W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
• Za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek
• Na adres mailowy: rachunki-bs.dabrowatarnowska@bankbps.pl
W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalW przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
• Osobiście w placówce Banku
• Przesłać pocztą na adres : Bank Spółdzielczy w Dąbrowie Tarnowskiej Ul. Jagiellońska 1 a , 33-200 Dąbrowa Tarnowskafikowanym podpisem elektronicznym: za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek na adres mailowy: rachunki-bs.dabrowatarnowska@bankbps.pl
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 stycznia 2021r. W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją będzie wypowiedzenie Umowy przez Fundusz PFR.