Moje ID – Czym jest i do czego służy?

MojeID służy do zdalnego potwierdzania tożsamości. Pozwala na bezpieczną weryfikację  danych klienta za pomocą bankowości internetowej. Przekazanie danych każdorazowo wymaga akceptacji. Dzięki mojeID można wygodnie korzystać z komercyjnych oraz publicznych usług dostępnych online.

Skorzystanie z mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Możliwość korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne. Bez konieczności wychodzenia z domu, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.).

Moje ID przydatne informacje

Aktualną listę usług publicznych znajdziesz tutaj: https://obywatel.gov.pl/

Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

Profil zaufany

Jeśli chcesz się posłużyć Profilem Zaufanym, możesz to zrobić przy pomocy naszego Banku, postępując zgodznie z poniższymi krokami.

Kiedy wybierzesz „zarejestruj się” do Profilu Zaufanego za pośrednictwem ikony Grupa BPS – Banku Spółdzielczego w Dąbrowie Tarnowskiej  w celu weryfikacji zostaniesz przekserowany do serwisu internetowego

Po zalogowaniu się pojawi się ekran „udzielenie zgody”

Zaakceptuj regulamin i zarejestruj się

Po sprawdzeniu poprawności wyświetlonych danych system poprosi o zatwierdzenie tak jak przy autoryzacji przelewu w bankowości internetowej.

Przy zakładaniu Profilu Zaufanego ważny jest aktualny adres e-mail, ponieważ na ten adres, państwowy system Profilu Zaufanego www.pz.gov.pl  przekazuje komunikaty związane z utworzeniem, zmianą lub unieważnieniem Profilu Zaufanego. Dlatego prosimy o sprawdzenie czy Twój adres e-mail podany w naszym banku jest aktualny np. poprzez zalogowanie się na swoje konto internetowe lub podejście do naszej placówki w celu uzupełnienia danych.