Blik
BLIK – informacje podstawowe
Uprzejmie informujemy, że od dnia 20.09.2022 roku usługa BLIK obsługiwana jest przez aplikację mobilną banku BSGo. Osoby posiadające zainstalowaną aplikację BSGo mogą korzystać z BLIKA po zaakceptowaniu regulaminu.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
• są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym lub pełnomocnikami ogólnymi tego rachunku
• posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo.
Dzięki usłudze BLIK
Możesz szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
• wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
• dokonać przelewu na telefon
Jak aktywować BLIKA?
W celu skorzystania z usługi BLIK należy złożyć wniosek o założenie bankowości elektronicznej. Usługa BLIK dostępna jest w aplikacji mobilnej Banku BSGo dostępnej w sklepie Google Play oraz w AppStore.
Uruchom usługę BLIK akceptując Regulamin korzystania z Usługi BLIK dostępnej w aplikacji mobilnej BS Pay dla klientów banku z Grupy Banku Polskiej Spółdzielczości S.A. oraz wybierając konto osobiste powiązane z tą usługą – z tego rachunku będą dokonywane transakcje za pośrednictwem usługi BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
Wybierz ikonkę BLIK i Zacznij korzystać z BLIKA
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
• aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSG
• stosuj oprogramowanie antywirusowe
• stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
• aktualizuj przeglądarki internetowe - Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartosfera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.