e-Bank


 

FILMY INSTRUKTAŻOWE

Szanowni Państwo,

w dn. 11.05.2021 aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA)zyska nową gamę funkcjonalności.

 Aplikacja BSGo (dawny mToken Asseco MAA -> Sklep Play  -> App Store) to:

·         Odmieniona szata graficzna i nowa ikona na pulpicie smartfonu lub tabletu -> POZNAJ BSGo <-.

·         Jeszcze więcej funkcji ułatwiających bankowanie w aplikacji:

o   Obsługa płatności poprzez aplikację mobilną.

o   Zarządzanie produktami w aplikacji mobilnej.

o   Ergonomia w nawigacji, przyjazny interfejs.

o   Wskaźnik salda przed zalogowaniem – kwotowo lub procentowo.

o   Praca w kontekście klienta detalicznego i korporacyjnego.

o   Mobilna autoryzacja (poprzednia funkcjonalność aplikacji mToken).

 

Zachęcamy Państwa do pobrania i instalacji aplikacji BSGo (dawny mToken Asseco MAA)ze sklepów Google Play lub AppStore. Po zainstalowaniu BSGo (dawny mToken Asseco MAA), na pulpicie smartfonu lub tabletu pojawi się nowa ikona aplikacji do bankowości mobilnej, która zastąpi mToken Asseco MAA. Aplikacja wymaga systemu iOS od wersji 9.0 oraz systemu Android od wersji 6.0.

pobierz BSGo na swój telefon

->  Sklep Play <-

->  App Store <-

 Uwaga na wyłudzenia "na koronowirusa " - kliknij


ZMIANA SPOSOBU LOGOWANIA OD 14.09.2019 r

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 14.09.2019 roku wchodzi w życie zapis dyrektywy PSD2 dotyczące silnego uwierzytelniania. W związku z powyższym ulegnie zmianie sposób logowania do systemu bankowości elektronicznej.

KLIENCI DETALICZNI

  • dla Klientów używających w procesie logowania hasła maskowanego zostanie dodany drugi element w postaci kodu SMS. W procesie autoryzacji przelewów zostanie również dodany drugi element w postaci PINu.Podczas pierwszej transakcji Klient otrzyma PIN startowy który należy zmienić na własny i zapamiętać. PIN będzie wykorzystywany przy kolejnych transakcjach.
  • Klienci używający Tokenów RSA, w celu dalszego korzystania z usługi bankowości internetowej, powinni zgłosić się w placówce banku w celu odebrania nowego identyfikatora.


KLIENCI KORPORACYJNI

  • dla Klientów używający kart mikroprocesorowych do podpisywania transakcji, proces logowania hasłem stałym zastąpiony zostanie logowaniem kartą mikroprocesorową.
  • dla klientów korzystających z Tokenów Vasco DP 260, podpisywanie transakcji odbywać się będzie za pomocą karty mikroprocesorowej. Użytkowników Tokenów VASCO DP 260 prosimy o kontakt z bankiem celem ustalenia warunków otrzymania karty mikroprocesorowej.
 

 Instrukcja aplikacji mobilnej mToken Asseco MAA>

Pomoc dla kont firmowych >

 

Uwaga na nowe zagrożenia w systemach bankowości internetowej.

Przypominamy o stosowaniu zasad, które pomogą w bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej:

-Aktualizuj wersję przeglądarki
- Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym
- Regularnie aktualizuj system operacyjny
- Chroń telefon i tablet logując się do bankowości elektronicznej
- Kopiując do schowka systemu operacyjnego numer NRB, po wklejeniu sprawdź jego poprawność. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB.
- Przed podpisem przelewu, sprawdź poprawność numeru NRB. Aktualne informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich: Bezpieczny bank