Osoba trzymająca białą laskę i uprząż psa przewodnika idzie ścieżką w parku. Tekst w języku polskim na zielonym tle brzmi "Dostępność" i wspomina o poprawie dostępności dla wszystkich.

W Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej wiemy, że każdy ma inne potrzeby i możliwości. Dlatego burzymy bariery i stajemy się bardziej dostępni dla osób z niepełnosprawnościami.

Naszym celem jest tworzenie przestrzeni – zarówno online, jak i stacjonarnie – przyjaznej i dostępnej dla każdego. Chcemy, aby każda osoba, niezależnie od swoich możliwości, mogła swobodnie korzystać z naszych produktów, usług i informacji.

Co już zapewniamy osobom ze szczególnymi potrzebami
Dokumenty łatwe do zrozumienia

Nasze umowy i regulaminy są pisane prostym językiem i dostępne w formacie PDF zgodnym ze standardem WCAG 2.1 – wygodne do czytania także z użyciem czytnika ekranu.

Strona internetowa dla każdego

Serwis www.bsdabrowatarnowska.pl spełnia standard WCAG 2.1 (poziom AA). Możesz korzystać z niego klawiaturą, czytnikiem ekranu lub na telefonie – bez barier.

Udogodnienia w placówkach

W placówkach znajdziesz ułatwienia: pętle indukcyjne, lupy, ramki do podpisu oraz możliwość wejścia z psem asystującym.

Przyjazna obsługa

Nasi pracownicy są przeszkoleni w zakresie obsługi osób ze szczególnymi potrzebami – chętnie pomogą i dostosują sposób komunikacji do Ciebie.

W działaniach związanych z dostępnością kierujemy się obowiązującymi regulacjami prawa krajowego, międzynarodowymi standardami, w szczególności wytycznymi WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA oraz dobrymi praktykami.

Deklaracja dostępności usług – kliknij